פיגוע עתידני נכשל: כך נחשפה השיטה החדשה של חמאס

קובי פינקלר 2 Comment on פיגוע עתידני נכשל: כך נחשפה השיטה החדשה של חמאס

פלאפון חכם? חמאס ניסה להשיג מידע בטחוני דרך חיילי צה"ל במרחב שיטות מתוחכמות | התכנית: אפליקציות בחנות הרשמית של גוגל שמשדרות און ליין למפקדות חמאס בלא ידיעת בעל הסמארטפון

פעיל חמאס | אילוסטרציה צילום: עבר רחים כתיב, פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שנה וחצי אחרי המבצע הוירטואלי של אגף המודיעין בצבא "קרב ציידים" שבו נחשפו שיטות החמאס לתקשר עם חיילי צה"ל, באמצעות הרשתות החברתיות תוך כדי רצון להביא בסופו של דבר לחטיפתם ולפגיעה בהם, משיקים הערב בצה"ל קמפיין חדש, בו מציגים את הניסיונות החדשים של החמאס לצוד חיילים תוך שימוש מתקדם באינטרנט.

"החמאס השתנה גם בתחום האינטרנט", אומר קצין בכיר בצבא, "הם מתרחבים לרשתות חברתיות נוספות, משתמשים במספרי טלפון ישראליים כדי לבלבל את הצד השני ומייצרים כל העת רעיונות ותכניות חדשות".

סלולרי סמארטפון הברחה בית כלא

סמאטרפונים • אילוסטרציה (לתמונה אין קשר לנאמר)

"אם בפעם הקודמת ההנחיה לחיילים היתה לפתוח אפליקציות רק מ"החנות" הרשמית של המכשירים השונים, הרי שהפעם, כך מציגים במבצע החדש, החמאס שתל אפליקציות זדוניות בתוך החנות הרשמית", ממשיך הבכיר ומזהיר, "מי שישתכנע לפתוח אותן מכשירו יהיה חשוף עתה לידי האויב בכל דרך: המיקרופון, המצלמה וכל המידע יהיו חשופים גם עם הסרת את האפליקציה".

בצבא מספרים שמאות חיילים פנו באחרונה למפקדיהם על כך שאנשים שאינם מכירים, פנו אליהם, "החיילים והמפקדים מודעים היום מבעבר למציאות החדשה ובכל יום נעשות בצבא פעולות יזומות כדי לנסות את החיילים ולהביאם למודעות החדשה", אומרים קצין בכיר, "לא היתה שום פגיעה בטחונית וכל הניסיונות של החמאס כשלו ואת האפליקציות הזדוניות והפוגעניות הסרנו".

בסיעתא דשמיא נראה שנמנע אסון כבד.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    כן ….בחנות של גוגל אחרי 2 שדרוגים כבר לא בודקים את רמת האבטחה של האפליקציה ואילו באייפון אחרי 3 שדרוגים כבר לא בודקים את רמת האבטחה מה שאומר שאני יכול פשוט ליצור אפליקציה פשוטה כמו משחק ואחרי 3 שדרוגים להפוך אותה למה שאני רוצה ואצל גוגל ואפל יהיה רשום עדין שזה אותו משחק תמים….ודרך אגב…..משום מה בטלפון הכשר-"מאושר" באופן 'פלאי' אין את כל הבלגן הזה………..

    1. כל הכבוד שאתה מחזיק מטלפון כשר ומקוה שגם תשמישך באתר זה הוא באופן ראוי עם סינון